Saturday, February 7, 2009

Air Terjun Kionsom

Alhamdulillah bersyukur pada Tuhan kerana memberikan aku peluang untuk outting pada hari ni. Aku ingatkan dalam bulan ni hujan berpanjangan, tapi disebabkan kesabaran dan rahmat dari Tuhan, Ia memberikan aku peluang untuk melihat keindahan ciptaan-Nya. Alhamdulillah.

Kali ni outting bertempat di air terjun kionsom inanam. Perjalanan ke tempat ni tidaklah jauh sangat dari kawasan rumah aku. Dan kali ni ada pendatang baru dalam kumpulan outting kali ini dengan dihadiri oleh kawan kerja aku cik Maslinah, biasa panggil dia Mas saja. Aku, Norman, Leeza, Nooren dan Mas pergi bersama-sama outting kali ni. Mana AK pergh janji India betul dia hahaha. Ops tak baik mengumpat. Apa pun aku amat bersyukur pada Tuhan kerana memberikan aku keizinan untuk pergi outting di Air Terjun Kionsom Inanam.

1 comment:

  1. trimas sebab bw aku sekali bro time tu...byk jugak saya pelajari pada waktu itu...i'm really having a good time taking picture...nasib la nda hujan time kita pi outing aritu...thx..

    ReplyDelete