Wednesday, March 4, 2009

Konvensyen Usahasama Tulen

Wa sudah lama aku tak menulis blog hehehe apa tidaknya belum ada "outting" lagi setakat ini. Selain itu aku ada kena bagi tugas untuk menjadi photog sempena Konvensyen Usahasama Tulen yang bertempat di Megallen Sutera Harbour pada 27 & 28 feb 09 baru² ini yang telah dirasmikan oleh YAB Datuk Seri Panglima Musa Haji Aman. Jutaan terima kasih kepada En. Rahim diatas kepercayaan yang diberikan kepada saya untuk menjadi photog pada hari tersebut dan juga tak lupa juga jutaan terima kasih kepada rakan² photog yang turut serta pada waktu konvensyen tersebut berlangsung iaitu AK, Norman dan Liza korang memang beh...

2 comments:

  1. salam bro...thx 4 da opportunity utk shoot event like this...thx 4 sbb invite aku mlm tu shooting...aku rasa ini la my last time aku shooting dgn nikon d60...

    ReplyDelete