Monday, May 18, 2009

HAFSTAR

atau dengan nama penuhnya Seminar Pembangunan Industri Halal Nasional Negeri Sabah yang telah di adakan di Hotel Promenade, Tawau, Sabah pada 16-17 Mei 2009 yang telah dirasmikan oleh YAB Datuk Seri Panglima Musa Haji Aman 'ketua Menteri Sabah' dengan jayanya dan mendapat sambutan hangat dari penduduk Tawau, malahan dari penduduk luar dari daerah Tawau pun turun hadir bagi merebut peluang menyertai program ini.

Selain mendekatkan kita kepada produk² halal, program ini juga membantu golongan usahawan ataupun yang ingin berkecimpung dalam dunia perniagaan mengenai teknik²/skill² perniagaan, dari mana perlu mendapatkan modal perniagaan, kesesuaian hasil produk, sokongan, dan banyak lagi bantuan di hulurkan melalui program ini. Dan yang paling bestnya semua peserta memperolehi sijil apabila menghadiri program ini.

Apa pon thanks to all my frens jojo (ambek kami di airport), jontot (bagi tumpang bilik), Mundu (kasi chance untuk kami 3 orang tinggal 1 bilik hehehe...), AK & Nooren (jadi photog), and specially to En. Rahim kerana berikan kepercayaan kepada kami sekali lagi untuk menjadi photog pada kali ini.

3 comments:

  1. ok bah kalau ko.. :D

    ReplyDelete
  2. huhu...i miss my mummy kat tawau...my only chance to back to my home town...why oh why dis happen to me...hehe...gurau jak bro...oh ya, aku nda tau pulak ada hotel promenade kat tawau...

    ReplyDelete
  3. itu la ko x balik tawau, hotel promenade dekat kuhara tu pon ko tak tau huhuhuhu...

    ReplyDelete