Monday, June 8, 2009

Act of Depression

Arghhhhh... apakah perasaan yang menyelubungi jiwa ini.... marah... sakit hati... kasih sayang... semuanya bercambur baur. Tidakkkkkkk..... bumber kereta aku pecah time abang aku pinjam time dia nak pi jalan-jalan. Nak marah? dia abang aku... sakit hati? aku sendiri saja.. sayang? aku memang sayang keluarga aku... jika dibandingkan dengan bumper tu x la nak naik angin satu badan aku.... tapi arghhhhh aku pon x tau apa perasaan aku sekarang. Nak sound-sound? dia abang aku? walau marah macam mana pon aku masih ada rasa hormat pada keluarga dan orang yang tua dari aku.... jadi apa ka perasaan ini? hilang mood aku main DOTA, hilang mood aku kerja, aku tiada mood hari ni... arghhh tekanan betul but act like a fool... gila gaban betul perasaan ni.... tidakkkkkk bumper aku pecah untuk kali ke-3..... $$$$$$ terbang lagiiiii...... arghhhhh....... Dis week aku nak dengar lagu berat sikit.. kasik cool down dulu emo ni ...

p/s: salah satu pendekatan yang aku selalu guna dengar lagu macam ni untuk bagi cool down supaya semangat tu pandai datang balik kekeekke....

2 comments:

  1. rileks pren...sabar jelah...apa bule buat la klu suda mcm tu...tiada sapa2 mo perkara tu terjadi...by the way, ganaz la lagu tu...heavy metal ni...

    ReplyDelete