Sunday, August 2, 2009

Kejohanan Sepaktakraw Piala Musa ke-3 Sabah, 2009

Gilo ai penat bangat aku minggu ni. Cakap outing? kompom teda outing, semua pi shot gamba kejohanan sepaktakraw hahahaha.. Siap aku ambek cuti lagi untuk shot gamba sempena berlangsungnya kejohanan tersebut yang bermula pada 29/7 - 01/8/2009 . Walaupun penat tapi aku seronok bangat deh nengok aksi-aksi dan gelagat diorang bermain pada waktu itu. Siap macam "kong pow" pon ada jua, terbang-terbang pergh beh bangat... so here some pix yang aku nak share waktu kejohanan itu berlangsung... enjoy da pix guys..

Ini adalah gamba² tukang baling bola, aku pon x tau
apa nama jawatan bagi tukang baling bola hehehe..
Baju merah tu dari PDRM, yang kuning tu dari Pelapis
Malaysia, yang biru mudah tu dari Thailand dan
yang biru tua tu dari Bukit Putra.

Yang ni aku tau, jawatan diorang ni kena
panggil "Tekong" betul ka tu? kalau
salah tolong betulkan la hehehe...

yang ni di panggil "Killer" pergh aksi ni aku paling suka
nengok.. beh saja nengok diorang terbang di udara hehehe.

and akhir sekali our group photo bersama johan iaitu
pasukan dari Thailand. Gilo gaban semua semangat
begamba ngan "made in thailand" ni. hehehe

So itu saja gamba² yang aku leh kongsi sewaktu kejohanan itu berlangsung. Kepada Norman, Nooren, Ijal, Liza, Brenda, Maya, Jontot & Ak thanks so much kerna meriakan lagi tembak menembak kita hahaha... korang memang beh!!!

Dan tak lupa jua kepada Cik Elly kerna memberikan kami peluang untuk menjadi photog pada kejohanan tersebut. Thanks so much masimaro... ko pon BEH jua hehehe...

p/s : klik gamba untuk size besar.

7 comments:

  1. waahaha.... aksi 180 darjah ada... pusingan 360 darjah pon ada... hehe memang beh...

    dan paling beh nengok gamba yang last tue.. hehe (^_^)v thanx 4 da great pix....

    ReplyDelete
  2. hahaha... thx bro for the experience... sedikit sebanyak aku dpt belajar lagi utk shoot event mcm ni...

    "learn as is you were live forever"

    ReplyDelete
  3. thnx for d experience too fik...

    last pic jg la... ;)

    ReplyDelete
  4. aikk...sampat ba gaman2 skalian bgmbr pla dgn thai ehehehe ..... welcome n tq u guys jg! hihi ..bkn sja guys, tp gurl power jg laa yg aramaiti sna kn ahaha....

    itu tkg baling bole namanya 'feeder' coz feed bola kpd tekong kn haha suka ati aku ja kasi logiknya hehe... feeder n killer dlu dipanggil apit kiri n apit kanan ...'sound familiar'? hehe...

    tp nama dinah tu jg laa mahal taww haha...mna cik nooren kita aa ehe.... tq la fik ada ambil & upload jg gmbr tekong kesayangan gue ...awwww... ahahaha ^.^

    ReplyDelete
  5. Liza, Norman, Dinah... ok ba kalau ko hahaha.. next time kalau ada event lagi mari kita kari aramaitee tu tempat.
    Anonymous huhuhu aku ingatkan sepa pada mulanya sekali keluar ayat "gamba tekong kesayangan" hahaha i know who u r.. hehehe...

    ReplyDelete
  6. wah caya la korang siap bt blog lg...hehehe..mmg best time 2kn wlupn pnt smpai tduduk t-ba kt mnahan penat..hihihihi.mmg beh la korang....

    ReplyDelete
  7. Thanks bro but may i know who r u? :)

    ReplyDelete