Saturday, June 12, 2010

2nd week of June

Nexus - IR

Outing dis week x jadi buat sebab aku takut bateri aku habis charge, maklumlah semalam gamba org kawen so penggunaan flash memang banyak, and kalau aku buat outing hari ni dengan Theme: Flash aku takut x sempat full charge aku da guna bateri tu untuk gamba orang kawen esok.

Apa pon aku keluar sendiri pi tembak tembak gamba sekitar Navy and Nexus, sambil sembang sembang dengan orang memancing di Navy, baru aku tau ramai bangat org memancing di sana, sambil air tebu yang di jual d sana cukup segar dan enak rasanya menghilangkan dahaga yang terasa.

So selamat beristirehat time cuti ni. And i will upload gamba kawen afta my job finish tomolo. Salam....

Weekends are a bit like rainbows; they look good from a distance but disappear when you get up close to them. ~John Shirley

2 comments: