Monday, January 10, 2011

CIS Family Day 2010

Alhamdulillah kerna ini adalah job pertama aku di awal tahun 2011 ni, iaitu menembak event sempena Hari Keluarga bagi anak syarikat kami iaitu Cement Industries Sabah (CIS) untuk tahun 2010 yang bertempat di perkarangan Kolam Renang, Kompleks Sukan Likas.

Pelbagai aktiviti yang di adakan sempena hari keluarga ni seperti golf, paintball, bowling kelapa, berenang, dan banyak lagi cuma aku pun x tau apa lagi aktiviti mereka sebab aku bertugas menjaga aktiviti bermain paintball sehinggakan kamera aku pun kena tembak sekali huhuhu panik jua aku time kamera aku kena tembak.

Cuaca sewaktu berlangsungnya aktiviti ni agak baik dan sedikit panas yang membuatkan aku sunburn sebab jaga mereka bermain paintball. Mereka main tembak tembak aku pula main tembak gambar hehehe.

So here some pix yang dapat aku share sempena berlangsungnya hari keluarga CIS yang bertarikh 9 Januari 2011 di perkarangan Kompleks Sukan Likas. Enjoy da pix :-

Di iringi dengan doa agar semuanya berjalan dengan lancar. Amin

Group Photo. Ahli keluarga CIS

Paint Ball Mask. Da rules is apabila berada di padang kena pakai topeng ini sehingga perlawanan berakhir. Maklumla utamakan keselamatan.

Marker aka Gun. Hehehe diorang x panggil ni senapang tetapi Marker.

The Heroin. Satu-satunya team yang di wakili oleh perempuan.


In action. Best jua game ni aku rasa.

Head Shot. Huhuhu emo brother ni bila dia kena headshot hehe.

Bowling Kelapa hehehe. Bukan senang main benda ni. Sehinggakan aku ada try susah jua nak kena.

Inilah hadiah aku dapat dibetis ku sewaktu aku di jemput sekali bermain PaintBall. Orang semua tembak kena d badan, aku kena tembak d kaki pula. Teruja jua aku bermain benda ni. Penat + Sakit = Fun. So kalau ada kesempatan aku nak try main lagi benda ni hehehe.

Kepada Andria Chew terima kasih kerana memberikan kepercayaan kepada kami untuk menjadi OP sempena Hari Keluarga CIS kali ini. Kepada Jontot, AK and Liza(last minit) thanks kerana sudi turun padang sekali bagi melancarkan segala aktiviti menembak ini berjalan dengan lancar. Tanpa korang memang x dapat aku cover 1 orang untuk aktiviti yang besar ni. Korang memang BEH!!!


2 comments:

  1. nice... gud work bro... if u need help... let me know... hehehe...

    p/s: teringin nak try main paintball ni juga...

    ReplyDelete
  2. Biarpun last minit....dapat jua merasa daging rusa hahaha

    ngeri saja tengok lebam d kaki ko tu...kalau kena bagi free pun sya x mo main haha

    Apapun, good starting utk 2011..hehe

    ReplyDelete