Tuesday, April 15, 2014

Take care of your body . It's the only place you have live in...


Mana lebih penting kecantikan luaran atau kesihatan dalaman? Bagi aku dua-duanya penting tapi aku lebih mengutamakan kesihatan dalaman, apabila dalaman sihat secara tidak langsung akan menyihatkan kulit luaran kita secara semulajadi. 

Baru-baru ni isteri aku ada mengenalkan aku satu produk untuk aku cuba iaitu Phyto Fiber ia bukan keluaran daripada Phyto Science tetapi keluaran PHHP (People Happily Help People). Kenapa aku perlu minum benda ni? Bliss, Yakult aku da minum bersihkan usus aku dan Detox aku sendiri pun boleh buat. Lebih-lebih lagi aku yang 6 kali senaman dalam semingggu perlu ka aku minum ni? Takkan aku yang kerap senaman perlu juga minum ni? Takkan aku yang jaga makanan perlu juga minum benda ni? Soalan aku pada isteri tersayang. Apapun isteri ku hanya tersenyum, "cuma minum dulu satu paket, nanti tengok apa perubahannya" - kata isteriku.


Kurang dari 12 jam aku sudah rasa ada perubahan dalam badan aku. Aku kerap masuk ketandas membuang kotoran yang selama ini sangkut di cela-cela usus aku. Macam tidak percaya tapi itulah apa yang aku alami sendiri dan apa yang paling penting, lemak di bawah pusat merupakan lemak yang degil dan sukar di buang bagi siapa yang melakukan senaman perut pun boleh susut dengan ketara sekali. Wao... dalam masa 1 minggu saja aku melakukan senaman yang selalu aku buat. Lemak perut di bawah aku susut dengan pantas sekali tapi berat badan aku pun turun 2kg. Aku rasa lemak atau kotoran yang terlonggok dalam usus aku punya berat tu sebanyak 2kg telah di buang hehehe.

Apapun terima kasih pada isteri tersayang kerana memperkenalkan aku produk ini. Perut jangan cakap la, lebih selesa dari dulu dan lebih... SHREEDED hehehe.... siapa faham tu baguslah.

Boleh rujuk dan  iklan yang isteri aku buat mengenai Phyto Fiber ni terima kasih.
Sila Klik ->  PHHP Phyto Fiber


No comments:

Post a Comment