Finally dis week no more portrait hehehe.... jadi relax relax sket pergi menembak pemandangan yang indah-indah ciptaan yang Maha Esa.
So perjalanan minggu ni jauh bangat deh dekat dekat nak 3 jam jua. Perjalanan yang bermula dari 7.40 am dari rumah aku dan tiba di Tanjung Simpang Mengayau pada jam 10.20 am. Dis is my second time datang ke sini ... lama sudah aku x pergi sini ... perjalanannya ada bagus sedikit dari dulu.. but i hope .. suatu hari nanti ada pihak² yang bertanggungjawab membaiki jalan ke Tanjung Simpang Mengayau ni, dan di harap jua ada penjagaan yang ketat sebab dulu time aku datang belum ada nampak sampah² berselerakan di pantai².. but sekarang ada sudah.. walaupun x banyak sangat ... nanti lama kelamaan akan menjadi parah aku rasa dan mencemarkan keaslian dan sucian pantai tersebut.
So here some pix yang aku tembak sewaktu merayau di Tanjung Simpang Mengayau - Tip Of Borneo... enjoy da pix



Tengok batu-batu (Tip Of Borneo) ni macam kecil saja kan

Baru kita tau bezanya dengan size kita hehehe. Inilah hujung tanduk di peta Sabah.

Liza In Action

Nooren gaya bersahaja
Infrared Time

My Canon EOS 1000D fully convert to Infrared

Nooren & Liza

Perjalan menuju ke Globe and Tip Of Borneo


Entah berapa lama sudah aku tak makan ais krim hahaha....

Ready... One.. Two..

Luas bangat pemandangan di sini

Tip Of Borneo

Finally our group photo - IR version hehehe.
Cuaca waktu ni mendung + hujan.
So perjalanan minggu ni jauh bangat deh dekat dekat nak 3 jam jua. Perjalanan yang bermula dari 7.40 am dari rumah aku dan tiba di Tanjung Simpang Mengayau pada jam 10.20 am. Dis is my second time datang ke sini ... lama sudah aku x pergi sini ... perjalanannya ada bagus sedikit dari dulu.. but i hope .. suatu hari nanti ada pihak² yang bertanggungjawab membaiki jalan ke Tanjung Simpang Mengayau ni, dan di harap jua ada penjagaan yang ketat sebab dulu time aku datang belum ada nampak sampah² berselerakan di pantai².. but sekarang ada sudah.. walaupun x banyak sangat ... nanti lama kelamaan akan menjadi parah aku rasa dan mencemarkan keaslian dan sucian pantai tersebut.
So here some pix yang aku tembak sewaktu merayau di Tanjung Simpang Mengayau - Tip Of Borneo... enjoy da pix



Tengok batu-batu (Tip Of Borneo) ni macam kecil saja kan

Baru kita tau bezanya dengan size kita hehehe. Inilah hujung tanduk di peta Sabah.

Liza In Action

Nooren gaya bersahaja
Infrared Time

My Canon EOS 1000D fully convert to Infrared

Nooren & Liza

Perjalan menuju ke Globe and Tip Of Borneo


Entah berapa lama sudah aku tak makan ais krim hahaha....

Ready... One.. Two..

Luas bangat pemandangan di sini

Tip Of Borneo

Finally our group photo - IR version hehehe.
Cuaca waktu ni mendung + hujan.
To my friends Liza & Nooren.. thanks so much kerana menjayakan merayau kita kali ni hehehe... walaupun keadaan cuaca mendung + hujan sewaktu kita berada di sana... tapi semangat jua korang menembak hahaha... caya la.. Korang memang BEH!!!
* for more can visit my flickr
* for more can visit my flickr