Hangus.... Hangit.... Terbakar.... hahaha itula jadi sama aku sempena pertandingan SEDCO Golf Challenge 2009 yang diadakan di Dalit Bay Golf and Country Club. Aku bukan sebagai pemain tapi macam besa la sebagai tukang tembak para pemain golf hehehe.. bukan tembak pakai senjata api tapi tembak pakai kamera aku hehehe...
Aku pon tak tau kenapa sejak dari tembak orang main sepaktakraw hari tu, aku macam lebih minat tangkap gamba kepada event sukan hehehe... So here some pix yang aku nak share waktu kejohanan itu berlangsung... enjoy da pix guys..
Terpaksa aku tangkap dari tepi² takut kena bola hahaha....
Fuh macam tak percaya aku nengok member aku seorang nibetul² macam pro la sudah dia aku nengok...
Ini aku tak tau apa motifnya, ukur jarak ka,cek arus angin ka, ambek feel ka, aku pon
tak tau la hehehe...
Tang ni aku da start berani nak shot dari depan sikittapi takut² tu bola kena kat aku tetap ada hehehe...
Apa pon berbanyak terima kasih kepada En. Rahim kerna memberikan kepercayaan untuk menjadi photog pada kejohanan ini.
Kepada Maya & Liza thanks datang untuk tembak² time ni hehehe, for Dinah, Dayang, Sarah & Fred korang memang ajk jadi wajib datang hahaha.. apa pon korang semua memang BEH!!!
Kepada Maya & Liza thanks datang untuk tembak² time ni hehehe, for Dinah, Dayang, Sarah & Fred korang memang ajk jadi wajib datang hahaha.. apa pon korang semua memang BEH!!!