Showing posts with label reflection. Show all posts
Showing posts with label reflection. Show all posts

Tuesday, July 31, 2018

Rejoice with your family in the beautiful land of life




Air yang mengalir dengan siklus di kehidupan manusia, binatang dan haiwan terus berkembang sebagai pelengkap kehidupan manusia, dan lain sebagainya. Penciptaan tersebut Allah ciptakan semata-mata untuk kebaikan hidup manusia pula.

“Maka berlomba-lombalah kamu dalam kebaikan. Di mana saja kamuberada, pasti Allah akan mengumpulkan kamu semuanya. Sungguh, Allah Mahakuasa atas segala sesuatu” (QS Al Baqarah : 148)

Saturday, October 3, 2009

City Mosque - Kota Kinabalu (Capital City)

Alhamdulillah akhirnya sampai juga hajat aku nak shot gamba Masjid Bandar Raya terapung ni. Sudah lama aku mengidam untuk outing di sini, akhirnya tercapai jua. At 1st kami nak outing tembak sunset di Sutera, but cuaca x mengizinkan so kami tukar venue untuk night outing, jadi alang-alang da bawak kamera kami pon sepakatlah nak menembak Masjid ini. Seperti kata-kata pujangga, "ada hikmah di sebalik kejadian"... dan akhirnya kami merasainya. I think so, or maybe oni me? hehehe...

Untuk kali ke-2 kami hampir full team juga, tapi kali ni, Norman x turun sebab dia kelua ngan kawan dia.. so x apa la still got other time.

So here some pix yang ada aku ambek time outing kali ini... enjoy da pix.. :)

Reflection Masjid Bandar Raya

Entrance

Group Photo
(Dis is my last shot during da outing..
afta dat my GUN punya bater KONG..
so sad..sob.. sob..)

To all my friend thanks menjayakan outing kali ni... Nooren, Dinah, Maya, Liza, Ak & Jontot thanks so much... korang memang BEH!!!!