Wow dis week tembak candid lagi same place like last week. OMG!!!!... am i addicted untuk tembak konsep STREET ? maybe ya hahahaha... but dis time aku da set untuk theme aku sendiri.. dengan tema GLASSES... so sepa saja pakai spek mata ... specially yang pakai spek mata itam dan besa besa tu jadi tumpuan aku hehehe.. aku selalu panggi spek mata Volkswagen hehehe pasal apa? korang nengok keta volkswagen dengan spek tu apa persamaannya hehehe...
So here da pix yang ada aku tembak di week outing... enjoy da pix...
Red
Tak kira usia Volkswagen tetap jadi pujaan
Dis pix aku tujukan kepada awek²di lua sana yang pakai beg jenis "SLING".
Here da resault bila korang pakai.
Bukan takat mata, kepala pon pakai spek jua...but i like awek ni, senyuman dia pergh CANDY
...hahaha...
Our model dat day.Afta street terus kelua tangkap portrait... so AK jadi model kami, i will upload AK - Outdoor Portrait nanti... sebab da lewat malam masa untuk tido... hehehe.. for candid pix.. boleh tengok yg lain di MY FLICKR...
Dis time double "N" x dapat datang iaitu Nooren (nengok org kawen) & Norman ( biasalah budak "U" ada kelas)... To all my friends AK, Liza, Ain, Dinah, & Maya thanks so much meriahkan outing street minggu ni.. Korang Memang BEH!!!
Dis time double "N" x dapat datang iaitu Nooren (nengok org kawen) & Norman ( biasalah budak "U" ada kelas)... To all my friends AK, Liza, Ain, Dinah, & Maya thanks so much meriahkan outing street minggu ni.. Korang Memang BEH!!!



