Monday, April 4, 2011

Just Sunday

words from sky

I don't know what happen to me lately.. macam aku cepat penat tiba² saja ni... event nak kejar jumper spider pun aku x larat sudah. Am i getting old? hehehe...

Gambar ni ku ambil sendirian di belakang rumah ku... bukan bermaksud betul² belakang rumah but have to drive pergi ke Sepanggar hehehe.. bukan aku x nak ajak rakan² yg lain tapi .. aku da lewat bangun dalam jam 5½pm begitu.. so kalau call mereka pun aku rasa x sempat.. kebanyakan mereka tinggal area sebelah "atas" ..jadi aku pun secara x sengaja pergilah jalan sendiri sebabkan aku lihat cuaca dari rumah aku memang cerah langitnya... akhirnya inilah gambar terbaik dari ku yang sempat aku gambar.

2 comments:

  1. Langit spt ada dwilapisan merah biru, siap terbelah lagi tu...memang terbaek!!! hehe

    ReplyDelete
  2. x la terbaik tapi ok la santai santi hehehe. thanks

    ReplyDelete