Friday, February 7, 2014

Collection : Black and White Photography

[caption id="attachment_164" align="aligncenter" width="800"]Lonely Tree Lonely Tree[/caption]

Assalammualaikum...

What is "black and white" in photography? Secara ringkasnya yang di maksudkan dengan "black & white" itu sebenarnya warna gambar itu dari yang berwarna di tukarkan kepada hitam dan putih aka "black & white" ataupun pengambilan sesuatu gambar itu memang di ambil dalam betuk hitam dan putih (black & white).


Kelebihan black & white ni ia mempunyai "seni" aka "arts" nya yang tersendiri. Gambar yang tidak berapa jadi bila di ambil, apabila di ubah warnanya akan merubah juga mood gambar tersebut.


Di sini aku nak share koleksi gambar² yang pernah aku ambil dahulu untuk mengimbau kenangan lalu. Enjoy da pix...




[caption id="attachment_165" align="aligncenter" width="800"]Hotel Promenade, Kota Kinabalu Promenade Hotel, Kota Kinabalu[/caption]

[caption id="attachment_166" align="aligncenter" width="533"]Always be mine Always be mine[/caption]

[caption id="attachment_167" align="aligncenter" width="800"]Tear of life Tear of life[/caption]

[caption id="attachment_168" align="aligncenter" width="800"]Silent Hill Silent Hill[/caption]

[caption id="attachment_169" align="aligncenter" width="800"]Pearls Pearls[/caption]

t-ba.blogspot.com merupakan blog aku yang mula-mula dahulu sebelum di pindahkan ke t-ba.com. Pasal tu la kebanyakkan gambar aku dahulu menggunakan watermark t-ba.blogspot.com .


Apapun kenangan dahulu merupakan memori yang indah bagi aku dan rakan-rakan seperjuangan yang meminati arena fotografi ini.

No comments:

Post a Comment