Monday, February 17, 2014

A healthy mind comes from a healthy body

Assalammualaikum...

Minggu lepas merupakan aktiviti yang Jogging bersama GGM baru SEDCO iaitu Pengiran Saifuddin Pg. Tahir. Bertempat di Tasik Likas, ianya merupakan suatu aktiviti riadah dan mengeratkan silaturahim bersama GGM baru SEDCO.

 'A healthy mind comes from a healthy body' ini sendiri di ilhamkan oleh GGM SEDCO untuk semua staff perbadanan agar sentiasa menjaga kesihatan tidak mengira jantina ataupun usia.


Beliau berharap aktiviti seperti ini akan lebih kerap di adakan demi kesihatan dan kemajuan SEDCO itu sendiri.


Here some pix waktu jugging jugging di tasik likas




[caption id="attachment_181" align="aligncenter" width="800"]Saudara Faizal, Ken dan Rahim - masih boleh senyum lagi saudara Rahim walaupun sudah 2 pusingan mengelilingi Tasik Likas Saudara Faizal, Ken dan Rahim - masih boleh senyum lagi saudara Rahim walaupun sudah 2 pusingan mengelilingi Tasik Likas[/caption]

[caption id="attachment_182" align="aligncenter" width="800"]Pengerusi KIPS bahagian Sosial Cik Christine - Acara sarapan pagi selepas ber Jogging Pengerusi KIPS bahagian Sosial Cik Christine - Acara sarapan pagi selepas ber Jogging[/caption]

Group Photo - Jaket biru itulah GGM baru SEDCO

Group Photo - Jaket biru itulah GGM baru SEDCO

Apapun alhamdulillah semua berjalan dengan lancar walaupun pada pagi waktu itu ada hujan gerimis tapi sebenarnya ia mewarnakan langit biru yang indah dan melancarkan aktiviti pada waktu pagi itu dengan udara yang segar, penuh warna warni dan ke ceriaan. 


 

 

No comments:

Post a Comment