Thursday, January 8, 2009

Cuti, sakit perut.


Kira nak derma darah hari ni kat office sekali tengok aku cuti kecemasan HUH! KECEMASAN? aku ambik cuti kecemasan sebab .... apa tidak pergh sakit perut aku hari ni, malam tidur x lena asik pergi ke tandas saja. Jam 11½ lebih kurang gitu baru ok sikit perut aku. Kalau nak duduk rumah confirm sakit balik perut aku, apa lagi seperti biasa jalan pergi Taman Tun Fuad untuk tangkap gambar.

Tidak lama tangkap gambar sebab hari nak hujan, lagipun aku nak pergi potong rambut hari ni, ramai rakan kat office da tegur rambut panjang. Aku pun rimas juga rambut panjang ni, tapi malas punya pasal la ni sampai rambut tu jadi panjang. So hari ni my best shoot Ulat Bulu keturunan apa aku pun x tau. (rugi x ada peluang shoot dia banyak kali, sebab laju betul dia berjalan)

No comments:

Post a Comment