Saturday, January 24, 2009

Relaxing with nature

Betulkah ayat english aku tu? maklumlah lemah banyak english ni. Tapi untuk memajukan diri hentam sajalah bubuh ayat english. Bak kata pepatah "satu dua tiga is one two three" ya gitu hahaha. Hari ni aku outting sekali lagi ke Hutan Peliharaan yang ditemani oleh rakan-rakan aku yang kaki jalan juga iaitu Nooren n Norliza, AK hari ni pergi Tenom sebab abangnya bertunang dan member aku seorang lagi Norman ada kelas part-time kat UMS, member aku norman ni da lama x lepas gian nak pergi outting tapi selalu x ngam masa, bila saja habis kelas hujan pun turun siap hantar sms lagi "ku sangkakan cerah hingga ke petang rupanya hujan ditengahhari" itulah sms pujangga yg di hantar oleh norman yg x dapat lepaskan giannya untuk outting yg sepatutnya petang tu kami terus buat outting di muzium. Kesiankan NIKON nya lama x kena guna hahaha. Kesian NIKON nya aku lagi kesian basah kuyup kena hujan, nasib baik ada bawa "plastik sayur" untuk simpan kamera aku kalau x memang meraung aku dibuatnya. Outting kali ni aku macam banyak tangkap gambar semut, sebenarnya aku nak cari memacam species lelaba tapi x jumpa asik asik jumpa semut saja jadi dari x tangkap apa baik aku tangkap gambar semut.

No comments:

Post a Comment