Tuesday, January 20, 2009

Hutan Peliharaan

Hari ni aku pergi "Hutan Peliharaan" yang terletak berdekatan Lok Kawi. Perjalanan pergi sana 20 minit dari rumah aku, maklumlah aku tak tahu tempat tu ada dua jalan untuk kekawasan tu so aku ikut jalan dari putatan terasa jauh la, tapi time balik aku salah jalan (sesat), gara² sesat ni la aku tembus ke donggongon, penampang yang mana jalan ni lebih dekat berbanding ikut jalan putatan. So next time aku rasa aku akan menggunakan jalan donggongon. Masuk ke kawasan hutan peliharaan ni dikenakan bayaran RM10 untuk dewasa dan rm5 untuk remaja dan percuma untuk org kurang upaya. Pertunjukkan haiwan akan di ada kan pada 11½ pada sebelah pagi dan 3½ untuk sebelah petang. 1st time aku dengar bunyi harimau mengaum depan mata dan direct ketelinga aku hahaha laju jantung terus tiap kali dia mengaum. Sure aku akan pergi lagi ketempat ni bila aku beli (GEAR) baru untuk kamera aku hihihi. Best shot untuk hari ni.

Lokasi : Hutan Peliharaan, Lok Kawi

No comments:

Post a Comment