Wednesday, April 8, 2009

Inspiration


Hari ni aku pi outting berdua saja dengan kawan aku AK. Aku pun terkejut tetiba dia call time kerja ajak pi outting, nasib baik aku ada bawa kamera hari ni. macam dia tau saja aku ada bawa kamera hehehe.

Tempat kerja aku, huhuhhu.. aku x der semangat nak buat kerja dan touch-up website apa tidaknya time meeting tempoh hari banyak tong cang tong cang cakap itu ini itu ini tone itu ini gamba itu ini, but bila nak minta laporan yang bertulis tak ada pon kena bagi apa yang dikatakan time meeting tempoh hari, semua just komplain isi kandungan. If like dat aku takkan ubah la design tersebut.

Apa pon thanks to AK bawa aku pi shoot shoot gamba, ada juga kurang tekanan aku hehehe. Maybe da place give me ....

Inspirasi…
Kadang hadir,
Kadang mati

Hingga tak s’lalu dapat ku menulis puisi

Inspirasi…
Tentang hati,
tentang cinta sejati

Biasanya hadir saat ku lagi sepi dan sendiri

Inspirasi…
Teman hati,
Lalui hari

Saat habiskan waktu menunggumu kembali

Lokasi : Sutera Harbour

1 comment:

  1. Stress ckit rupanya hari ni ya.... banyakkan sabar saja... sabar tu kan luas pengaruhnya... hehe
    Apapon, nice poem... (^_^)

    ReplyDelete