Sunday, April 5, 2009

Water Drop

Selesai sudah pemilihan MAKSAK untuk fasa ke-2 dan bermaksud aku layak untuk masuk pusingan akhir untuk pemilihan MAKSAK yang akan diadakan pada 11/04/09 ini. Gara² lama x berlatih bowling aku rasa bahu aku hampir terlepas sewaktu pemilihan fasa ke-2 nasib baiklah keadaan darurat aku di saat-saat akhir permainan, kalau tidak konfirm aku tarik diri hehehe.

Kira 2 minggu sudah aku tak keluar outting huhuhu kesian kamera aku, kira tadi selepas permilihan fasa 2 aku nak pergi shot gambar Masjid Bandaraya yang tersegam indah ,tapi belum sampai masanya mungkin sebab hari ni hujan hingga ke petang so terpaksa aku batalkan niat aku. Aku da lama nak shot gamba masjid tersebut tetapi ada saja yang tak mengizinkan. Apapun aku tetap bersabar kerana akan sampai jua waktunya nanti.

Kesian aku nengok kamera aku dia diam² dalam drybox, so aku godek² la kamera aku dan mendapat idea untuk shot water drop ini. Aku ingatkan senang nak shot rupanya berpeluh² jua aku shot gamba water drop ni yang bertempat di bilik mandi dengan peralatan 1 besen merah, lampu merah (da modify) dan 1 kerusi yang jadi penyandang sportlight merah, dan apa lagi kamera serta speedlite aku la maka terhasil la waterdrop aku umpama lautan merah hahaha.

3 comments:

  1. gud luck ko dgn game bowling ko nnt...

    yup...mmg kesian klu simpan ja...i know ur feeling...hehe...bah, jgn lupa upload klu dah dpt shot masjid tu ye...

    cewah, hebat la ko buat waterdrop tu...ajar la nnt ye...

    ReplyDelete
  2. wow masterpiece hehehe.. i like it!

    ReplyDelete
  3. boleh ba kita kongsi² ilmu tu namron hehehe. u like it nooren? so u make it 1 for urself hehehe

    ReplyDelete